Nu beschikbaar voor juni 2024 – Neem contact op.

Onderhoud hoort er bij toch?

Whitelabel WordPress website onderhoud is de oplossing!

Dat extra gedoe wat bij onderhoud hoort zoals, updates draaien, een fijne updatetool fixen en extra mails van klanten – nee, bedankt. 

De voordelen.

Geef je klanten de beste online ervaring en laat de technische details over aan een vertrouwde expert. Met mijn whitelabel WordPress onderhoudsdiensten kun je:

01

Schaal makkelijk op.

Concentreer je op groei en creativiteit terwijl ik zorg voor het onderhoud.

02

Lagere kosten zonder vast personeel.

Hou je kosten laag door te werken met een freelance team. 

03

Je houdt verbinding met je klanten.

Je hebt geen omkijken naar het onderhoud (écht niet) maar houdt wel je leukste, liefste, tofste klanten bij je.

Wat als je niks veranderd

Worst case scenario’s.

Wat als je het onderhoud gewoon niet aanbiedt of je klanten doorstuurt naar iemand die het wel doet.

  • Je verliest de verbinding met je klanten. Grote kans dat ze minder snel bij je terug komen voor een aanpassing, nieuwe pagina of hele nieuwe website.
  • Je verliest je klanten helemaal aan diegene die het onderhoud doet. Vaak is dat geen opzet, maar gemak. ‘Oh, jij doet ook aanpassingen?’ en zo gaat dat balletje rollen.

Da’s toch zonde he, want je hebt zulke leuke klanten – die wil je zelf houden! 

Wat anderen zeggen

De testimonials.

Juliette van Juliette Gariana Art

Juliette Gariano.

Linda van Coffee & Code heeft mij vorig jaar geholpen mijn website helemaal aan te passen aan mijn wensen. Nu de website helemaal naar wens is, doet ze bij mij het beheer. Ik ben ontzettend blij met mijn website nu en dat ik het beheer ook heerlijk uit handen kan geven. De communicatie met Linda is super, korte lijntjes en binnen no time stuurt ze bericht terug en is het gedaan. Ik zou haar zeker aanraden! 

& Groei 1

Tanja Vos.

Linda heeft mijn website een mooie upgrade gegeven! De oude versie paste niet meer bij mijn bedrijf en was ook niet meer up to date. Blij met de samenwerking: ze denkt mee en ik ben tevreden over het eindresultaat. Ook erg fijn dat ik het onderhoud vervolgens aan haar kon uitbesteden, hoef ik daar niet meer naar om te kijken 🙂

Felicity de Hart.

Het onderhoudspakket van Coffee & Code is ideaal. Je hebt geen omkijken meer naar updates en het scheelt een hoop frustratie als er een keer iets niet lekker loopt op je site. Is er een technisch probleem? Dan helpt Linda je graag om dit op te lossen! Linda weet precies welke plugins jij moet gebruiken om je site lekker te laten lopen.

Het Whitelabel WordPress onderhoudspakket

Was er maar iemand die het whitelabel voor je kon doen.

Nou, hier ben ik! Jouw achter-de-schermen WordPress specialist.

Ik zorg ervoor dat jouw klantenwebsites altijd op hun best zijn. Van dagelijkse backups tot real-time beveiligingsupdates, ik bied 3 verschillende onderhoudspakketten die ik helemaal onder jouw naam uitvoer. 

Jij hebt (bijna) niks meer te maken met het onderhoud van je klanten. Zo kan jij je focussen op de groei van je bedrijf, bijvoorbeeld. Beloofd.

Hoe dat werkt? Je maakt een mailadres aan waar ik in kan, zodat ik die mails zie en ik hang de websites in mijn onderhoudstool. De kwartaalrapportage verstuur ik ook vanaf dat adres. Oke, je moet de facturen 1 keer aanmaken & inplannen.

Niet slecht toch?

Wie je aan je team toevoegt

Hoi, ik ben Linda.

Jouw achter-de-schermen WordPress specialist. Met meer dan 5 jaar ervaring in webontwikkeling en onderhoud, ben ik er om webdesigners of bureau’s zoals jij te helpen groeien, zonder de stress van WordPress website onderhoud. 

Ik loop warm voor de technischere kant van websites maken. Vormgeven? Niks voor mij. Laat mij maar bouwen, code schrijven of andere technischere dingen zoals bug fixes & onderhoud.
Na meer dan 10 jaar in de horeca, voornamelijk het hoge segment, vind ik ontzorgen (sorry, ik weet ook geen beter woord) nog steeds fijn om te doen. Dit probeer ik dan ook zoveel mogelijk mee te nemen in het ondernemen.

Linda achter de laptop
DSCF4110

In het pakket.

Wekelijkse check & doen van de updates

Een fijn klantenportaal, voor al je vragen én elk kwartaal een rapportage

Beveiliging & WP Rocket licentie

Wat zit er in het pakket?

Elke week check ik of er updates open staan en draai ik de updates. Ook check ik  -natuurlijk- of alles werkt na de updates.
Mocht dat niet het geval zijn, dan fix ik het! En als het nodig is, zet ik een backup terug. 

Verder maak ik wekelijks (in overleg vaker) een backup, hou ik de veiligheid, snelheid én de up- & downtime in de gaten van de websites.

De extra’s:

  • WP Rocket, in mijn ogen de beste caching plugin
  • Imagify, een fijne afbeeldingsoptimalisatie plugin die naadloos samenwerkt met WP Rocket
  • Een beveiligingsplugin, op dit moment WordFence
  • PHP updates als ze nodig zijn

Wat verwacht ik.

Om het onderhoud bij mij weg te leggen, heb ik wel wat wensen. Eerlijk is eerlijk. 

Op een rijtje:

  • Eigen inloggegevens van de websites in onderhoud
  • Direct Admin/ Cpanel & FTP gegevens
  • Fatsoenlijke hosting die een backup maakt. En ja, ik heb een voorkeurs hostingpartij, namelijk PUIK Hosting.

Klaar om het onderhoud uit handen te geven?

Basis pakket.

€30,00 excl. BTW

Geavanceerd pakket.

€45,00 excl. BTW

Premium pakket.

€60,00 excl. BTW

Moreno Joosten

Als er niks aan de hand is, update elke maandag(ochtend). Als ik ziek ben, pak ik later die week het onderhoud alsnog op.

Als ik op vakantie ben, ligt het er aan hoe lang ik daadwerkelijk weg ben. Ben ik een weekje vrij? Dan update ik voor mijn vakantie en de maandag dat ik terug ben weer. Heb ik bijvoorbeeld 2 weken vakantie? Dan zorg ik voor een backup die het onderhoud doet in mijn vakantie.

Ligt de website er uit door het updaten op maandag, dan zorg ik natuurlijk dat de website weer online komt.

Het kan gebeuren dat tussendoor er iets mis gaat op je website. Stuur me dan een mailtje! Ik kijk wat er aan de hand is en wat het kost om de website weer online te krijgen. Is het een spoedje? Dan reken ik mijn spoedtarief van €150,- excl. BTW.

Ja, ik heb een klantenportaal in Notion waar ik alles in zit qua taken, websites die in onderhoud zijn & daar zit een koppeling met mijn ticketformulier. Je krijgt -natuurlijk- toegang tot het klantenportaal, met uitlegvideo.

Tot februari werk ik op maandag, woensdag & vrijdag. Ik ben het beste te bereiken via de mail, die beantwoord ik op mijn werkdagen. Wil je bellen? Dan plannen we even een afspraak in, iets met gebrek aan focus als ik heel de dag door gebeld wordt. WhatsAppen doe ik niet. Punt.

Mijn klantenportaal is in Notion en als onderhoudstool gebruik ik WP Umbrella. Mijn facturen worden verstuurd via MoneyBird.

Heb je nog vragen of twijfel je of een van onderhoudspakketten bij jou & je bedrijf passen? Stuur me een mailtje of vul het contactformulier in, dan plannen we een afspraak in!

Get in Touch

Heb je nog een vraag?

Weet je niet zeker of whitelabel WordPress onderhoud iets voor jou & je bedrijf is? 
Stuur me een berichtje, dan plannen we een gesprek in & bekijken we wat er mogelijk is!